Mitt Cruise – med stø kurs mot ny profil

Mitt Cruise – med stø kurs mot ny profil

Gruppereiser Mitt Cruise/Min Kryssning er klare for å cruise inn i fremtiden. Med seg har de en fleksibel, ny profil som både vil bygge merkevare og vekke reiselyst. Et helhetlig uttrykkFor å skape en helhetlig merkevare for reiselivsaktøren Mitt Cruise/Min Kryssning,...
Steinkjer Kulturhus – en samlende kraft

Steinkjer Kulturhus – en samlende kraft

En god profil skal skape en sterk merkevare, engasjere og gi konkrete resultater. Med det for øyet lagde vi dette for Steinkjer kulturhus. En profil som understreker at området er en møteplass, ønsker alle velkommen og gir lyst til å komme tilbake. Steinkjer kulturhus...
Ibsen for alle

Ibsen for alle

Med et bredt tilbud, mange bruksområder og et mangfoldig publikum er Ibsenhuset et kulturhus for de mange. Det samme er også den nye profilen.  Siden kulturhuset også er et fysisk sted ligger byggets og husets utforming sentralt i prosessen. Huset er kjernen i...
EasyAD

EasyAD

Dette gjorde vi:Bidrag til ny forretnings og merkevarestrategiRevitalisering logoNy visuell profilNytt webdesign og enklere kundereiseSjekk ut easyad.no Easy Ad er eid av Schibsted og en av nordens største leverandør av automatiserte løsninger for produksjon,...
En reise i verdensarven

En reise i verdensarven

Norsk Industriarbeidermuseum (NIA) ble stiftet i 1983. NIA forvalter og formidler unik lokal vannkraft-, industri- og samfunnshistorie. Årlig tar de imot nesten 100.000 besøkende, fordelt på sine syv besøksarenaer, hver av dem med ulikt fokus og virkeområde. Det...