av Carine Olsen | nov 14, 2023
En god profil skal skape en sterk merkevare, engasjere og gi konkrete resultater. Med det for øyet lagde vi dette for Steinkjer kulturhus. En profil som understreker at området er en møteplass, ønsker alle velkommen og gir lyst til å komme tilbake. Steinkjer kulturhus...
av Carine Olsen | okt 10, 2023
Med et bredt tilbud, mange bruksområder og et mangfoldig publikum er Ibsenhuset et kulturhus for de mange. Det samme er også den nye profilen. Siden kulturhuset også er et fysisk sted ligger byggets og husets utforming sentralt i prosessen. Huset er kjernen i...
av Carine Olsen | sep 18, 2023
Dette gjorde vi:Bidrag til ny forretnings og merkevarestrategiRevitalisering logoNy visuell profilNytt webdesign og enklere kundereiseSjekk ut easyad.no Easy Ad er eid av Schibsted og en av nordens største leverandør av automatiserte løsninger for produksjon,...
av Sondre Henninen | aug 27, 2023
Norsk Industriarbeidermuseum (NIA) ble stiftet i 1983. NIA forvalter og formidler unik lokal vannkraft-, industri- og samfunnshistorie. Årlig tar de imot nesten 100.000 besøkende, fordelt på sine syv besøksarenaer, hver av dem med ulikt fokus og virkeområde. Det...