Dette gjorde vi:
Bidrag til ny forretnings og merkevarestrategi
Revitalisering logo
Ny visuell profil
Nytt webdesign og enklere kundereise
Sjekk ut easyad.no
Easy Ad er eid av Schibsted og en av nordens største leverandør av automatiserte løsninger for produksjon, distribusjon og optimalisering av annonser. Easy Ad teknologien brukes av mer enn 110 norske nettaviser og flere store merkevareaktører. Samlet vises millioner av annonser innen eiendom, bil, stilling og merkevarer via applikasjonene.
Selskapet hadde behov for å revitalisere seg for å ha en tydeligere posisjon i eksisterende markeder og synliggjøre seg for nye segmenter i Norden.
Breakfast har bidratt sammen med Schibsted i å forme en ny strategisk retning med nye forretningsområder. Innen det visuelle har vi i Breakfast modernisert og forenklet logoen og laget en helt ny og fleksibel profil og webdesign med former og farger for å tydeliggjøre tjenestene de tilbyr.
Et fremoverlent og utrykk med masse energi som tydeliggjør deres fart og evne til å innovere innenfor sitt marked.