Norsk Industriarbeidermuseum (NIA) består av syv besøksarenaer med vidt forskjellige fokus og virkeområder. Oppgaven her var både å modernisere merkevaren, samle de forskjellige museene under én paraply samt nå ut til både nye og gamle kjenninger. Breakfast har jobbet strategisk ut en helhetlig visuell profil og samtidig jobbet for å nå ut til de forskjellige målgruppene basert på deres interessefelt.
Majestic Norway
Symbolet er inspirert av naturen, og hvor viktig ressurs den har vært (og fortsatt er) for Rjukan og Notodden. Naturen har bundet mennesker sammen, dannet grunnlag for industrielle nyvinninger og formet verden av i dag. Her har naturen både fungert som turistmagneter, transportårer og kilden til industrielle nyvinninger.
Symbolet er direkte inspirert av dette, og er ment å både illustrere og fungere som en samlende kraft for samtlige av NIA sine virkeområder, samtidig som det gir et tydelig nikk til historien.

Èn merkevare. Utallige arrangementer.
Den visuelle profilen står ut og vekker oppmerksomhet, men har også rom til å la både besøkssted, samt aktuelle arrangementer fremheves. Her er målgruppene mange, interessene varierte og det å vekke lyst til å oppleve noe nytt alltid i fokus. Enten det er på plakater, printannonsering eller digital annonsering i en rekke flater.
Dette gjorde vi:
Design, profil, merkevarestrategi, typografi, tone of voice, foto, film, digital og fysisk annonsering. Webdesign, brukeropplevelse, kartlegging av kundereise, innhold, webutvikling.










