Vi er der du kommer fra

Her har vi gått lokalromantisk til verks, både i form av ideen om å hylle det lokale og fortelle om hvordan banken har vært en del av nærmiljøet, men også ved at bildet er tatt av en av bankens ansatte fra et sted som betyr mye for både henne og andre i området

Vinneren av Tett på 2021 Tett På er en konkurranse som kårer den beste reklamen i Amedia Marked sine lokale medier. Hver tertial kåres en vinner – i tillegg kåres en totalvinner ved årets slutt. I kriteriene til «Tett På» står det blant annet at bidragene skal være lokalt forankret og godt formidlet til lokalsamfunnet.

«Det er noe trygt og familiært over denne annonsen. Troverdig og ekte. Den speiler fortid, nåtid og fremtid på en balansert måte. Et friskt og emosjonelt portrett av et lokalsamfunn og deres bank. Ord og bilde får en til å stoppe opp å tenke litt, selv for oss som ikke er moinger. Godt at Elin Gunnerud fra banken får velfortjent kreditering. Det ga annonsen et ekstra glimt i øyet. Breakfast og Sparebank 1 Modum demonstrerer her på en forbilledlig måte hvordan en annonse kan løses for lokale medier. Gratulerer».

Medievalget ble Bygdepostens papirutgave, i tillegg ble det kjørt en lengre annonseperiode på Snapchat og Instagram med geografisk målrettede budskap og bilder. Pluss publisering av organiske innlegg på Facebook og Instagram.

Andre jobber for: