En supereffektiv innholdsjobb

For:

God planlegging, stor gjennomføringskraft, en ivrig kunde og tusenvis av produkter. Se hvordan vi la grunnlaget for innhold, foto og film for flere måneder gjennom 4 god planlagte opptaksdager. Dette er en supereffektiv innholdsjobb for Biltema.

Med 19 000 produkter og hundretusenvis av kunder med millioner av forskjellige behov, er det klart at for Biltema er effektivitet viktig. Gjennom god planlegging, dyktige medhjelpere og real innsats fikk vi laget innhold for lange tider på noen få, men effektive dager. Å tenke synergieffekter av alt vi gjør, er noe vi er opptatt av. Derfor er det sjeldent at vi bare tenker på et fotoopptak som et opptak av kun et bilde. Vi ser alltid på hvordan vi kan legge til rette for å dekke mange behov på en kostnadseffektiv måte. Selvsagt med fullt fokus på å produsere film, foto og visuelt materiale av så høy kvalitet som mulig.

Ved å ta høyde for kundens tilstedeværelse i alt fra digitale og sosiale medier til internkommunikasjon, kataloger og i varehus, kan vi skreddersy innhold og bildemateriale. Tanken er å ivarata og sikre et helhetlig uttrykk. Dette gir Biltema frihet og mulighet til å kommunisere på en konsistent måte, samtidig som man har innhold nok til å være tidsaktuelle og produktspesifikke i forhold til sesong og hendelser.
Selve opptaket er gjennomført i tett samarbeid med ansatte fra Biltema, både i det rent praktiske og som statister. På den måten får alle eierskap til egen kommunikasjon. Et enkelt bevis på hvor langt man kommer med god planlegging og tett samarbeid. Mer av Biltema sine ypperlige produkter finner du forresten på deres nye hjemmesider (som vi faktisk har utviklet både design og UX-design på her hos oss. Stolte av det også, faktisk.)

Dette gjorde vi:

Foto
Art Direction
Planlegging
Styling
Gjennomføring
Location scouting
Film
Foto
Etterarbeid

Andre jobber for: