En nyhet om nyhetsbrev

Vi har utvidet kulturplattformen vår med nye funksjoner og tjenester for å gjøre arbeidshverdagen enklere for deg. I tillegg til å stadig utvikle produktet vårt, har vi inngått et strategisk samarbeid med den norske nyhetsbrev-leverandøren Make.

Breakfast jobber nå med å sømløst å integrere nyhetsbrevfunksjonene fra norske Make.

Vi jobber i fellesskap med å utvide funksjonalitetene. Alle tjenestene vi utvikler skal forenkle og effektivisere markedsføringen på alle våre kunder som jobber med kultur og underholdning.

Med løsningene fra Breakfast og Make sparer du tid og sørger for at kommunikasjonen din alltid treffer blink. Du trenger ikke være teknologiekspert for å komme i gang – vi hjelper deg hele veien.

Steg 1: Integrasjon

Synkroniser data fra systener som bl.a. Ticketmaster, Tixly og TicketCo m.f. direkte til Make.

Steg 2: Segnmentering

Organiser kontaktene dine i ulike grupper ved hjelp av kjøpshistorikk og annen relevant data. 

Steg 3: Kommunikasjon

Lever effektive nyhetsbrev, kampanjer og automatiserte meldinger med tilpasset innhold til riktig tid.

Steg 4: Analyse

Analyser brukeraktivitet for å skape bedre målgrupper og tilpasse personlig kommunikasjon.

Øk engasjementet og lojaliteten blant publikummet ditt

  • Integrasjon med billettsystemer: Synkroniser kjøpshistorikk fra Ticketmaster, Tixly og flere direkte inn i Make.
  • Få en helhetlig oversikt over hver kundes kjøpsatferd, med synkronisering.
  • Personaliserte kampanjer: Send ut skreddersydde tilbud, påminnelser og nyhetsbrev basert på kundens interesser og kjøpshistorikk.
  • Automatiserte arbeidsflyter: Spar tid og ressurser ved å automatisere rutineoppgaver som påminnelser om forestillinger, utsending av billetter og takkemeldinger.

Vil du vite mer?

Vi forteller deg gjerne mer om både Make og hvorfor vi har klokketro på nyhetsbrev som markedsføringskanal. Ta kontakt for en uforpliktende prat.

Thomas de Vries
Byråleder / Strategisk Rådgiver / Partner
900 35 600
thomas@breakfast.no

Kontaktskjema nyhetsbrev

Hyggelige ord fra hyggelige folk

Drammen Scener

Det er alltid godt å ha Breakfast med på laget. Med en stor dose kompetanse og profesjonalitet, stiller Breakfast opp med å hjelpe til at idéer blir virkelighet, at oppgaver blir snarlig løst og at hverdagen for en markedsfører blir enklere. Breakfast har vært, og er fortsatt, en viktig og verdifull samarbeidspartner for oss.

Joakim R. Killingberg
Digital Markedsføringsansvarlig, Drammen Scener

Moss Kulturhus

Vi i Moss Kulturhus er veldig glade for å jobbe sammen med Breakfast. De jobber veldig helhetlig med 360-fokus.De er proaktive og kommer med nye forslag, løsninger. De er oppdaterte på digitale muligheter. De har en solid kompetanse på salg og markedsføring innenfor kultursektoren.

Baard Sundin

Markedssjef, Moss kulturhus

Nøtterøy Kulturhus

Et langt og tett samarbeid med utveksling av kompetanse har sikret oss stor suksess. Vi utvikler oss sammen og har en arbeidsflyt som sikrer oss en tydelig, digital tilstedeværelse.

Einar Schistad
Kulturhusleder, Nøtterøy Kulturhus

Drammen Scener

Vi er veldig takknemlige for samarbeidet med de kreative, engasjerte og profesjonelle menneskene i Breakfast. Vi har fått nye, flotte hjemmesider for Lillestrøm Kultursenter og Byfesten i Lillestrøm, samt ny profil for sistnevnte. Breakfast har styrket vår digitale satsning med automatisering og dynamisk retargeting, samt rapportering og analyse. Vi gleder oss til et fortsatt hyggelig samarbeid i mange år fremover.

Anne Merete Hagnæss Rodem
Markedssjef, Lillestrøm Kultursenter