Skapt for å skape. Agaia, merkevare­identitet.

For:

Agaia, Tidligere Sten & Lund skaper vakre, varige og levende uterom. I mer enn 40 år har de fått lov til å forbedre både verden, hverdagen og omgivelsene våre. Agaia utvikler, bygger og vedlikeholder uterom.

I samarbeid med Agaia har Breakfast gjennomført en omfattende navnprosess. Navnet er inspirert av ántropos som betyr mennesket og gaia som er synonymt med jorden. Når navnet landet, var det behov for en klar, tydelig og samlende profil i markedet som kunne hjelpe dem å øke kjennskapen, representere deres felles mål og ambisjoner.

Agaia skaper rom og steder som folk vil være i, plasser som er private, offentlige og som er meningsfylte. Med deres forretningsidé i bunn skapte vi en identitet som bygger på menneskene, mangfoldet og samspillet Agaia skaper i sine rom. Formen skal gi assosiasjoner til avtrykk i jord og grunn, skaperverk og kunnskap. Symbolet representerer evig bevegelse.

Dette gjorde vi:
Navnprosess
Logo/identitet
Visuell profil
Merkevarestrategi
Tone of voice
Foto, film
Webdesign, brukeropplevelse, kartlegging av kundereise, innhold, webutvikling. Sjekk ut agaia.no

Andre jobber for: