En nyhet om nyhetsbrev
Breakfast har nylig inngått et aktivt samarbeid med den norske leverandøren av nyhetsbrev, Make.
Nyhetsbrev – din viktigste satsning
Vi i Breakfast har gleden av å ha jobbet med over 30 kulturhus og scener gjennom flere år. Når nyhetsbrev brukes riktig, er det en av de mest effektive og lønnsomme markedsaktivitetene dere kan gjøre (vi viser deg gjerne tallene). Nå har vi inngått et aktivt samarbeid med den norske nyhetsbrev-leverandøren Make. Det er gode nyheter for deg som kulturhus.
Krav til GDPR ✅
De siste 15 årene har Make spesialisert seg på levering av nyhetsbrev og SMS for det norske markedet. De setter personvern først og lagrer alle personopplysninger i Norge. Uansett hvilke krav kommunen din stiller til GDPR, kan du sove godt om natten med Make. Som om ikke det var nok, har de gratis, norsk support på både chat, telefon og e-post.
Spar tid, tastetrykk og slurvefeil
Vi i Breakfast er kontinuerlig på leting etter nye, smarte og brukervennlige måter å hjelpe dere med å selge billetter på. Med RSS-feed i Make kan for eksempel de neste arrangementene deres hentes automatisk fra billettsystemet og plasseres pent og pyntelig i nyhetsbrevet. Det vil spare dere for både tid, tastetrykk og slurvefeil.
Vil du vite mer?
Vi forteller deg gjerne mer om både Make og hvorfor vi har klokketro på nyhetsbrev som markedsføringskanal. Ta kontakt for en uforpliktende prat.
Thomas de Vries
Byråleder / Strategisk Rådgiver / Partner
900 35 600
thomas@breakfast.no
Hyggelige ord fra hyggelige folk
Det er alltid godt å ha Breakfast med på laget. Med en stor dose kompetanse og profesjonalitet, stiller Breakfast opp med å hjelpe til at idéer blir virkelighet, at oppgaver blir snarlig løst og at hverdagen for en markedsfører blir enklere. Breakfast har vært, og er fortsatt, en viktig og verdifull samarbeidspartner for oss.
Joakim R. Killingberg
Digital Markedsføringsansvarlig, Drammen Scener
Vi i Moss Kulturhus er veldig glade for å jobbe sammen med Breakfast. De jobber veldig helhetlig med 360-fokus.De er proaktive og kommer med nye forslag, løsninger. De er oppdaterte på digitale muligheter. De har en solid kompetanse på salg og markedsføring innenfor kultursektoren.
Baard Sundin
Markedssjef, Moss kulturhus
Et langt og tett samarbeid med utveksling av kompetanse har sikret oss stor suksess. Vi utvikler oss sammen og har en arbeidsflyt som sikrer oss en tydelig, digital tilstedeværelse.
Einar Schistad
Kulturhusleder, Nøtterøy Kulturhus
Vi er veldig takknemlige for samarbeidet med de kreative, engasjerte og profesjonelle menneskene i Breakfast. Vi har fått nye, flotte hjemmesider for Lillestrøm Kultursenter og Byfesten i Lillestrøm, samt ny profil for sistnevnte. Breakfast har styrket vår digitale satsning med automatisering og dynamisk retargeting, samt rapportering og analyse. Vi gleder oss til et fortsatt hyggelig samarbeid i mange år fremover.
Anne Merete Hagnæss Rodem
Markedssjef, Lillestrøm Kultursenter